Pilot
Melinda is contacted by the spirit of a lost soldier, who may not realize that he is dead. When she contacts the soldier's son about his father, he thinks Melinda is trying to scam him.
Melinda is contacted by the spirit of a soldier who says he is lost. Melinda thinks he may not realize that he is dead so she does some research and discovers that he was classified MIA in 1972. However, when she contacts the soldier's son about his father, he thinks Melinda is trying to scam him and now she must find a way to help both father and son find closure.