Melinda's First Ghost
When Melinda's first ghost reappears, her presence triggers Melinda to remember when she first discovered her "gift" and the strain it put on her relationship with her mother, who couldn't understand what she was going through. Now that Melinda is older and has embraced her "gift," she is able to help the ghost find her parents and cross over -- however, not before Melinda reunites with her mother who has information about their whereabouts.