Robin Hood: Men in Tights
In the process of preventing greedy Prince John and sinister Sheriff Rottingham from usurping power form an absent King Richard, Robin of Loxley wins the hand of Marian of Bagelle in marriage.
Cary Elwes stars as Robin Hood, the dashing defender of the down-trodden, who along with his merry men and Maid Marion, resides in Sherwood Forest. There they have become together to fight against the seriously neurotic Prince John, the not quite-evil Sheriff of Rottingham, and the mad scorceress Latrine.