Sapphire Blue
Gwen has just discovered, that she's the final member of the secret time-traveling Circle of Twelve. Now she has to juggle with constant trips to the past, her relationships with Gideon and figuring out dark secrets surrounding the Circle.
Gwen's life has been a rollercoaster since she discovered she was the Ruby, the final member of the secret time-traveling Circle of Twelve. In between searching through history for the other time-travelers, she's been trying to figure out what all the mysteries and prophecies surrounding the Circle really mean. At least Gwen has plenty of help. Her best friend Lesley follows every lead diligently on the Internet. James the ghost teaches Gwen how to fit in at an eighteenth century party. And Xemerius, the gargoyle demon who has been following Gwen since he caught her kissing Gideon in a church, offers advice on everything. Oh, yes, and of course there is Gideon, the Diamond. One minute he's very warm indeed; the next he's freezing cold. Gwen's not sure what's going on there, but she's pretty much destined to find out.