Sara E Marti: Il Film
Sara sets off on a trip to Sicily with the Catalano brothers. Their destination is Modica, where Sara and Marti's mother used to spend her summer holidays. Sara meets Saro (Antonio Nicotra), and they become great friends. He is kind and selfless, but the other teenagers have a bad opinion of him. Sara helps Saro to recover from the wrongs and blame he has suffered, by organizing an open-air concert with Marti, who has joined her sister in Sicily, and the youtuber Leonardo Decarli.