Science Fair
Nine high school students from around the globe navigate rivalries, setbacks, and hormones on their quest to compete at the prestigious International Science and Engineering Fair.
Winner of the Sundance Festival Favorite Award, this exuberant, engaging film tells the inspiring story of nine high school students from around the globe as they navigate rivalries, setbacks, and hormones on their quest to compete at the prestigious International Science and Engineering Fair. Facing off against 1700 of the world's best and brightest, only one of these brilliant teens can win.