Secrets of Loch Ness
Drain the Oceans solves one of the world’s great mysteries — the identity of the Loch Ness monster. Using comparisons with the deepest lake on Earth — Lake Baikal in Russian Siberia — combined with military-grade scanning technology and a sonar curtain drawn across its entire surface, the plug is pulled on Scotland’s famous loch. As the waters drain away, much more than a monster is revealed.