Shine
SHINE is a story about the power of brotherhood, love, and redemption. It’s a story about dance, life, pride, soul and never forgetting where you come from. It’s present day and RALPHI MATAS (Jorge Burgos) is reflectively returning to New York’s El Barrio…his home. A home he turned his back on after his father RAMON MATAS (David Zayas), a famous salsa musician, has died in a building fire.