Smaragdgrün
Gwendolyn's heart is broken, and will she trust Gideon again? There's no time to wallow in tears. Something unbelievable happens, and Gwendolyn finds herself in the race against time.
After the events of Sapphire Blue, Gwen is heartbroken and confused about who she is, and what the real powers of the Raven are. Not knowing who they can trust, Gwen and Leslie try to figure out what nefarious plots the Count has up his sleeve with the help of a sassy gargoyle. Using her personal chronograph, Gwen attempts to discover the tightly-knit secrets kept by the Lodge. Will Gwen be able to turn to Gideon in her time of need, or is her mistrust in him justified enough to separate them forever?