Speed Demon
When Melinda's car mysteriously breaks down, she finds herself face to face with an angry spirit who tells her "Someone's gonna die." Melinda tries to figure out the meaning of a mysterious code linked to a secret drag-racing society. When she discovers Delia's son, Ned, may be involved with the group, she follows him to their hidden location.
When Melinda's car mysteriously breaks down on a remote road, she finds herself face to face with an angry spirit who tells her "Someone's gonna die." Melinda tries to figure out the meaning of a mysterious code that is linked to a secret drag racing society. When she discovers that Delia's son, Ned, may be involved with the group, she follows him to their hidden location and uncovers the truth about a race of revenge.