Sound of My Voice
A journalist and his girlfriend get pulled in while they investigate a cult whose leader claims to be from the future.
A filmmaker (Christopher Denham) and his girlfriend (Nicole Vicius) set out to expose the beautiful leader of a cult (Brit Marling), who claims to be from the future. But the more they explore, the more danger they face in this thriller from writer-actress Marling and director Zal Batmanglij.