The Artist
Hollywood 1927. George Valentin is a silent movie star who seems blessed. The arrival of the talkies causes George to fall into oblivion, alcoholism and poverty. As for the young extra Peppy Miller, her star shoots to the heavens. The film is the story of these two intertwining fates.