The Bible
The greatest stories of the Old Testament are brought to the screen with astounding scope and power in this international film which depicts the first 22 chapters of Genesis. This is the spectacular story of man's creation, his fall, his survival and his indomitable faith in the future. From the film's opening amidst cosmic chaos, to its lingering message of hope and salvation, "The Bible" stands as a monumental motion picture achievement.