The Chairman
A Nobel-winning scientist, Hathaway, receives a strange letter that leads him into China – as a spy! Sent to decode a formula that could save millions, Hathaway has no idea whom he can trust.
When Nobel-winning scientist Hathaway (Peck) receives a strange letter, the last place he expects it to lead him is into Communist China – as a spy! Sent to decode a formula that could save millions, Hathaway has no idea whom he can trust, and worst of all, his handlers haven't told him that the transmitting device implanted in his head is also a bomb.