The Closer You Get
Five Irish men hatch a scheme to lure American beauties to their village, but when their scheme goes awry, the result is an unexpected round of romances with the least likely of women.
Five Irish men hatch a scheme to lure American beauties to their village, but when their scheme goes awry, the result is an unexpected round of romances with the least likely of women - the ones who've been right in front of them all along.