The Hedonist
This documentary follows the construction of The Hedonist, a hotel built for Theater der Welt in Mannheim for the Hotel Shabby Shabby project. Curated by Raumlabor Berlin, the project aimed to create 20 hotel rooms in unexpected public spaces using only recycled materials and a budget of 250 euros. The film highlights the challenges and creativity involved in this unique project.