The History Boys
Two teachers with opposing methods prep a group of Yorkshire grammar school students before their admission interviews at Oxford and Cambridge.
The story of an unruly bunch of sharp, talented but rough-edged British schoolboys whose worlds are changed forever when two teachers with opposing viewpoints on education engage in a battle to get them into Oxford and Cambridge.