The Last Secrets Of The Nasca
Thanks to DNA analysis, 3D scanners, and NASA aerial radar, an expert team of scientists has been able to unveil the mysterious world of the Nasca.
Thanks to intensive excavations, new technology (DNA analysis, 3D volumetric scanners, NASA aerial radar and augmented reality) and the findings of Italian, Peruvian, French and American scientists the film will help us shed light on the mystery that shrouds the strange and puzzling world of the ancient Nasca and Paracas civilizations.