The Puppet Masters
Government agents discover that aliens are controlling the minds and bodies of small-town residents like puppets. But the crisis escalates when the creatures begin to multiply and spread.
Donald Sutherland leads a team of top-level government agents who make a chilling discovery: extraterrestrial beings have landed and are quickly taking control of the residents of a small Midwestern town -- manipulating their bodies and minds like puppets! Faced with an escalating crisis as the creatures multiply and spread, the team must somehow eliminate the seemingly unstoppable aliens.