The Real Right Stuff
The Real Right Stuff catapults viewers back to the late 1950s to tell the story of the nation’s first astronauts, known as the Mercury 7. Interlacing archival news and radio reports, newly transferred and previously unheard NASA mission audio recordings, and rare and unseen material, this documentary immerses viewers in one of the most dramatic periods in American history.