TikTok: In the Mix
TikTok hosts its first-ever live global music event for fans, featuring some of the world's biggest genre-defining artists. "In the Mix" is a first-of-its-kind event, bringing to life the music, trends and experiences that the TikTok community enjoy and create every day.