Tree's a Crowd
The Dunphy house is bursting at the seams when Dylan’s hippie mom moves in and Claire’s lonely stepdad, Jerry, wants to pay them a visit.
The Dunphy house is bursting at the seams when Dylan’s hippie mom moves in and Claire’s lonely stepdad, Jerry, wants to pay them a visit. Meanwhile, Jay and Gloria attempt to help Manny get over his big breakup with Sherry.