True Identity
Miles Pope is a struggling black actor whose life takes a hilarious turn for the worse when he discovers a ruthless mobster's most guarded secret. To save his neck, Miles enlists the help of an eccentric makeup whiz who concocts a brilliant disguise to conceal his "true identity". A side-splitting series of impromptu impersonations follow, as Miles assumes the identities of everyone from a Las Vegas hit man to James Brown's kid brother, in his attempt to save himself and bring the mobster to justice. You'll love TRUE IDENTITY, an outrageous action-comedy featuring a tour-de-force comic performance by comedian Lenny Henry.