Ultimate Viking Sword
The Vikings were among the fiercest warriors of all time. Yet only a select few carried the ultimate weapon of their era: the feared Ulfberht sword. With cutting edge science and old-fashioned detective work, National Geographic reconstructs this revolutionary tool.