Up Close & Personal
When aspiring news reporter Tally Atwater tries to break into television, only veteran newsman Warren Justice will give her a shot.
Hollywood favorites Robert Redford (Indecent Proposal ) and Michelle Pfeiffer (Dangerous Minds) sizzle together in this acclaimed story of heated passion and burning ambition! When aspiring news reporter Tally Atwater (Pfeiffer) tries to break into television, only veteran newsman Warren Justice (Redford) will give her a shot. In time, he teaches her everything she knows about news...and she teaches him how to love again! But with her rise from local TV weather girl to network anchor, Tally and Warren must balance the dream of success...with their desire for each other!