Wild Portugal
Explore a rugged world where wolves, mustangs, chameleons, and nest-raiding genets fight for survival, and storks raise their young on a cliff’s edge.
Picture a land of boulder-strewn shorelines, isolated mountaintops, and golden prairies. Here, packs of wolves stalk herds of ancient mustangs and tree-climbing carnivores keep entire forests on edge. Meanwhile, high above the crashing surf, a pair of storks attempts to raise a family on a narrow ledge atop a towering cliff. EUROPE'S WILD WEST is a place where survival is reserved for those with the keenest senses... and the quickest draw.