WWII Bomb Hunters
The Allies dropped over 5 million bombs on Nazi Germany. One out of every ten didn't explode. The men of bomb disposal teams in Germany risk their lives every day to eliminate these dangerous remnants of war. 5,000 undetonated ordnances are found per year and tens of thousands of people are evacuated. In Germany, bomb disposal services clear an average of 100 World War II bombs per week.