Africa's Hidden Wonders
Across this awe-inspiring continent, nature's beasts - from the biggest to the microscopic - battle for survival in some of the world's harshest conditions. In the planet's most epic natural habitats, large predators roam sprawling savannas, strange apes inhabit lofty mountain peaks, while mysterious insects and snakes occupy the most impenetrable forests on earth.