About Sasha
Sasha attends a new high school after moving to a new city. Mysterious and charismatic, she leaves a lasting impression wherever she goes. Just like any teenager, making new friends, flirting with boys, and arguing with her parents are part of her everyday life. But two weeks ago, people knew Sasha as a boy. Born with intersex traits, she decides to embrace her feminine side but feels that her differences must remain hidden.
After moving to a new city, Sasha starts at a new high school. Her mysterious and charismatic personality leaves a lasting impression everywhere she goes. Like any teenager, making new friends, flirting with boys, and arguing with her parents are part of her everyday life. But two weeks ago, people knew Sasha as a boy. As an intersex person, she's newly embracing her feminine side but feels the need to hide her differences from others.