Comics Travels
Comic-strip authors all have a region that inspires them, a small corner of France with which they feel a strong affinity, somewhere they can locate their action and unleash their imagination to produce the stories that make us dream.
Comic-strip authors all have a region that inspires them, a small corner of France with which they feel a strong affinity, somewhere they can locate their action and unleash their imagination to produce the stories that make us dream. Comic Strip Trip is a collection of films in which author-cartoonists are given free rein to show us their favorite places. Each film is a journey of encounters and discovery. A comic-strip trip in the form of a round trip between sketches and the living landscape.