Red Election
Against a backdrop of international tensions, we follow our two female agents, one British, one Danish, who must join forces to avert a Russian terrorist attack on British soil.
Democracy is dead. Red Election is a race-against time thriller that keeps serving up plot twists from left field. Against a backdrop of international tensions, we follow our two female agents, one British, one Danish, who must join forces to avert a Russian terrorist attack on British soil. Whilst the newly elected British Prime Minister announces a referendum to decide the future of Scotland, behind the scenes, a shady foreign power seeks to influence the election, unleash its agents of chaos and upset the world order.