Fireball Humorous
On an ordinary planet in the distant future. This is the story of Drossel von Flügel, a young heiress of the "Hyperion" mechanical aristocracy, and her butler Gedächtnis who live in the Tower of Tempest, isolated from the outside world. They are awaiting the day the stars realign themselves.
On an ordinary planet in the distant future. Humans have long been at war with the mechanical aristocrats called "Hyperion." This is the story of Drossel, a Hyperion and the daughter of the Duke von Flügel, and her butler Gedächtnis in the Tower of Tempest, isolated from the outside world. Their daily tasks revolve around managing problems that occur in their high-rising castle-tower while awaiting the day the stars realign themselves.