World's Toughest Fixes
Riley, our host, witnesses heavy duty industrial fixes up close and personal, and is often in the right place at the right time.
Come have a look inside a nuclear power plant, pull a plane apart, and hang from high voltage power lines. Riley, our host, witnesses heavy duty industrial fixes up close and personal, and is often in the right place at the right time to lend a crucially-needed hand. Along the way we see the big machinery behind big business: what happens when there's a big problem and how specialist teams of engineers struggle against the odds to make everything right again. Riveting… shocking… electrifying… THE BIG FIX.