Genius by Stephen Hawking
Professor Stephen Hawking reveals our true potential in a radical new science show which challenges a selection of volunteers and the viewer to think like the greatest geniuses of the past and answer some of humanity's toughest and most enduring questions. Using large scale experiments and incredible stunts we'll follow the volunteers' journeys as they get to grips with molecular biology, astrophysics and even quantum mechanics.