Genius
Genius is an anthology series focusing on the personal and professional stories of the world's most brilliant innovators. The first season tells the life of Albert Einstein. The second season takes us to Spain, among the paintings of Pablo Picasso. The third season offers a look into the life and challenges of Aretha Franklin.
Genius is an anthology series focusing on the personal and professional stories of the world's most brilliant innovators. The first season tells the life of Albert Einstein, a brilliant German physicist. The second season takes us to Spain, among the paintings of Pablo Picasso. The third season offers a look into the life and challenges of Aretha Franklin - the Queen of Soul.