Going Fur Gold
Devoted owners and their beloved cats, rabbits, chickens, guinea pigs and alpacas strut their stuff in animal competitions across America.
While most see pets as adorable companions, a special few see them as champions! GOING FUR GOLD takes an insider look at America’s “you-gotta-see-‘em-to-believe-‘em” animal competitions and the humans who devote their lives to their beloved cats, rabbits, chickens, guinea pigs and alpacas. Every episode follows these pet-parents as they prep and pamper their cherished showstoppers in the quest to win Best in Show.