Life Bites
“Life Bites” is a sitcom for young teens that describes the everyday adventures of a brother and a sister and their own family, mum dad and younger sister.
“Life Bites” brings a comic touch to the difficulties common to the world of young teens: relationships with brothers and sisters, parents, friends, dating, school, sports, music, etc.—in short, everything that plays a part in the lives of young people in the 14-15 year-old age range.