Informer
When the political turns personal. Informer is a sophisticated, character driven thriller about Raza, a young second generation Pakistani man from East London who is coerced by Gabe, a counter-terrorism officer, to go undercover and inform for him.
When the political turns personal. Informer is a sophisticated, character driven thriller about Raza, a young second generation Pakistani man from East London who is coerced by Gabe, a counter-terrorism officer, to go undercover and inform for him. Gabe, who has a past he is unwilling to expose, is joined by Holly, his new and ambitious partner whose endless curiosity begins to threaten him. As the central counter-terrorism investigation heats up, the stakes for all three get higher and higher. Informer tells a story about identity in a world where lines are increasingly being drawn and sides are being taken.