The Egg Band
Discover and groove along with the Egg Band as they sing and play the most popular nursery songs and rhymes, like ‘Wheels on the Bus’, ‘Finger Family’, ‘The ABC Song’ and many more. Join in with the Egg Band as they sing and play their instruments on upbeat versions of these kindergarten classics.