LEGO Star Wars: The Freemaker Adventures
When Force-sensitive 12-year old Rowan Freemaker discovers the Kyber Saber, an ancient artifact with a powerful connection to the Jedi, his world is turned upside down.
The Freemakers are sibling scavengers operating a salvage and repair shop on a space station at the distant edge of the Empire. When Force-sensitive 12-year old Rowan Freemaker discovers the Kyber Saber, an ancient artifact with a powerful connection to the Jedi, his world is turned upside down. Along with his quick-witted older sister Kordi, ace pilot brother Zander, and a refurbished battle droid named Roger, Rowan is thrown into an epic struggle against the Empire to restore peace to the galaxy.