Nivis: Friends from Another World
Blink, his parents, Nika and Baldo, and their pet, Nox, are a family from planet Nivilux. They go on vacation and, after an accident, arrive on Earth by mistake and crash into Felipe's room. Felipe and his family will conceive some crazy plans to hide them so that nobody finds out (especially Marisol, the very particular super of the building where they live).