Pick of the Litter
"Pick of the Litter” documents the ups and downs of an adorable group of six dogs on their fascinating and surprisingly suspenseful quest to become guides for Guide Dogs for the Blind, the ultimate canine career. Inspired by the Documentary “Pick of the Litter."
“Pick of the Litter” documents the ups and downs of an adorable group of six dogs on their fascinating and surprisingly suspenseful quest to become guides for Guide Dogs for the Blind, the ultimate canine career. Meanwhile, the series showcases the people who love, train, and are paired with these dogs. Inspired by the Documentary “Pick of the Litter."