The Accident
The Accident explores a forgotten community devastated by disaster. An explosion and catastrophic collapse on the construction site of a much-needed regeneration project in Glyngolau, a town left behind in a changing Britain, claims the lives of local children. As grief gives way to anger the community finds itself forced to confront difficult truths amid the search for justice.