The World According to Jeff Goldblum
In each episode, Jeff Goldblum pulls on the thread of a deceptively familiar topic to unravel a world of astonishing connections and fascinating secrets, science and history. Through the prism of his curious and witty mind, nothing is as it seems. These "modern marvels" are so commonplace, we often take them for granted…but Jeff Goldblum does not.
In "The World According to Jeff Goldblum," Jeff takes us on an entertaining, insightful and playful ride. In each episode of this series, he pulls on the thread of a deceptively familiar topic to unravel a world of astonishing connections and fascinating secrets, science and history. From sneakers, ice cream, monsters, fireworks and magic to everything in between, Jeff uncovers how even the simplest things have incredible, sometimes whimsical back stories. Through the prism of Jeff’s curious and witty mind, nothing is as it seems. These "modern marvels" are so commonplace that we often take them for granted…but Jeff Goldblum does not.