Las Amazonas de Yaxunah
"Las Amazonas de Yaxunah" is an inspiring documentary about an indigenous softball team in Yucatán, Mexico. In 2017, a group of Maya women defied traditions by forming a team, facing criticism and skepticism. Their struggle and passion turned them into a global symbol of empowerment, inspiring generations with their courage and determination.