I Married a Dumbass
In this Argentine romantic comedy, Fabián and Florencia are two actors who decide to elope after meeting on a movie set. But to Florencia’s horror, the man she knows from the big screen is nothing like the man she’s married, and it’s up to Fabián — with the help of a talented screenwriter — to win back the woman he loves.
In this Argentine romantic comedy, Fabián and Florencia decide to elope after meeting on a movie set. But once the honeymoon ends, Florencia begins to grasp the horrifying truth of her marriage: She’s married an actor she only knew on the big screen and it turns out that he is really, really stupid. Sensing the looming trouble, Fabián plans a series of daring stunts on the set that he hopes will help him win his wife’s heart (again).