Innocent Witness
Yang Soonho, a former civil rights attorney, joins a well-known large law firm and is appointed to a controversial case wherein his client, Miran, is suspected of murdering her boss. In order to win the case, Soonho needs to communicate with the only witness an autistic girl known as Jiwoo.