Overlord: The Dark Hero
The final hour of the popular virtual reality game Yggdrasil has come. However, Momonga, a powerful wizard, decides to spend his last few moments in the game as the servers begin to shut down. Confronted with an abnormal situation, Momonga commands his loyal servants to help him investigate, hoping to know what has caused this development and if others are in the same predicament.