Do You Love Me as I Love You
Tien Xiao Xiang is a fan of author Si Yi and Tarot cards but deep down, she has another love: childhood sweetheart Li Zhu Hao. Just when she sees the perfect opportunity to reveal her love to him through fortune-telling, Li Zhu Hao confesses his feelings about her best friend Song Yi Jing.