Love On A Diet
Mini Mo, a Chinese expat residing in Japan, grows overweight when her boyfriend, Kurokawa, went abroad. She meets a kitchen utensil salesman, Fatso, in the time of adversity. When Fatso learns Mini's true story, he puts her on a grueling diet program and encourages her every step of the way.
Mini Mo, a Chinese expat residing in Japan, grows overweight when her boyfriend, Kurokawa, went abroad ten years ago. She meets a kitchen utensil salesman, Fatso, in the time of adversity. When Fatso learns the true story behind Mini's depression, he puts Mini on a grueling diet program and gives her encouragement every step of the way. Mini miraculously loses weight and reunites with Kurokawa. While she is in a dilemma to choose between two guys, Fatso disappears out of the blue.